Prufessione, focus, qualità è serviziu

17 anni di esperienza in produzzione è R&D
page_head_bg_01
page_head_bg_02
page_head_bg_03

AOP Apparecchiatura di purificazione d'acqua

Cù u sviluppu cuntinuu di l'ecunumia, a contaminazione di l'acqua hè diventata più seria.Ci sò sempre più chimichi dannosi in l'acqua.I metudi di trattamentu di l'acqua cumuni cumuni, cum'è fisicu, chimicu, biologicu, etc. sò difficiuli di trattà.Tuttavia, i metudi di disinfezione è purificazione unichi di O3, UV, H2O2, è Cl2 ùn anu micca un effettu insufficiente, è a capacità d'ossidazione ùn hè micca forte, è hà una mancanza di selettività per risponde à i bisogni di trasfurmazioni.Unisce e tecnulugie domestiche è straniere è aduttà UV, fotocatalisi, O3, ossidazione avanzata, mischju efficace, refrigerazione è altre tecnulugia per sviluppà è pruduce una nova generazione di prudutti AOP (u prucessu d'ossidazione cù radicali idrossilici cum'è l'ossidante principale in u trattamentu di l'acqua). prucessu Chjamatu AOP), stu pruduttu usa UV nano photocatalysis, tecnulugia ozone, tecnulugia di ossidazione avanzata à furmà i radicali hydroxyl (radicali OH) in un ambiente di reazzione speciale, è aduprà radicali hydroxyl per l'ossidazione efficace è avanzata di organics in l'acqua.E decompone in modu cumpletu è efficace a materia urganica, i microorganismi, i patogeni, i veleni sulfuri è fosfuri in l'acqua, per risponde à i bisogni di deodorizazione, disinfezione, sterilizazione è purificazione di l'acqua.A qualità di l'acqua trattata risponde à i normi naziunali pertinenti.I prudutti AOP superanu i prublemi di u metudu di trattamentu di l'acqua unicu, è vince u favore di u mercatu è di l'utilizatori cù i so vantaghji tecnichi unichi.

Caratteristiche è vantaghji di l'equipaggiu di purificazione d'acqua AOP
L'equipaggiu di purificazione di l'acqua AOP hè un equipamentu cumminatu chì integra un sistema nano-fotocataliticu, un sistema di produzzione d'ossigenu, un sistema di ozone, un sistema di refrigerazione, un sistema di circulazione interna, un sistema efficace di mistura di vapore-acqua è u sistema di cuntrollu intelligente.
Facile à stallà è salvà u spaziu di u pianu.
Pruduzzione alta di ozone cù efficienza è alta cuncentrazione, a cuncentrazione di ozone hè più grande di 120mg / L.
Miscelazione efficace, bolle à livellu di micron, alta solubilità, coefficiente di diffusione di solute è grande capacità di almacenamentu di a fase dispersa.
Tecnulugia ultravioletta speciale di alta resistenza, generazione istantanea di radicali idrossilici.
Nano catalisi efficace, decompone è ossida a materia urganica istantaneamente.
A reazione hè rapida, efficace è micca selettiva.L'acqua trattata rializeghja l'ossidazione rapida per a materia urganica à u mumentu di l'entrata è di l'esce da l'equipaggiu, è u COD di l'effluent righjunghji u novu standard di emissioni di primu livellu naziunale o u requisitu di riciclà l'acqua di reutilizazione.
Pò degrada completamente a materia urganica in diossidu di carbonu è acqua senza contaminazione secundaria.
Aumenta in modu efficace a velocità di trasmissione è u tempu di cuntattu di l'ozonu in l'acqua per rinfurzà l'efficienza di l'utilizazione di l'ozonu, risparmià a dosa di l'ozonu è u tempu d'ossidazione, risparmiendu cusì assai l'investimentu di l'equipaggiu d'ozonu è i costi operativi.
Aumentà a velocità di reazione, è avè e caratteristiche di u ciculu di rimpiazzamentu longu è un picculu voluminu di riempimentu, chì ponu esse efficaci Aumentà a rata di utilizazione di l'ozonu di più di 15%
U sistema di reazzione hà ancu altre funzioni ausiliarii cum'è sterilizazione, anti-scaling, decolorization, COD removal, etc.

Principiu tecnicu di u sistema di purificazione d'acqua AOP

U primu passu, genera radicali idrossilici.
L'equipaggiu di purificazione d'acqua AOP adotta a tecnulugia di ossidazione avanzata internaziunale, una fonte di luce specifica eccita i materiali fotocatalitici, è combina l'ossidazione avanzata di l'ozono è a tecnulugia di mistura efficace per generà radicali idrossilici cù proprietà ossidanti estremamente forti.

Seconda tappa, cumplettamente ossidata è decomposta in CO2 è H2O
I radicali Hydroxyl distrughjenu direttamente e membrane cellulari, distrughjenu rapidamente i tessuti cellulari è decomponenu rapidamente batteri, virus, microorganismi è materia urganica in CO2 è H2O in l'acqua, perchè e cellule microbiche perdenu a basa materiale per a risurrezzione è a ripruduzzione per ottene u scopu di una descomposizione completa. di batteri, virus è batteri.

Applicazione di l'equipaggiu di purificazione d'acqua AOP
L'equipaggiu di purificazione di l'acqua AOP adopta fotocatalisi UV, ozone, tecnulugia avanzata di ossidazione.Sicondu l'applicazioni di l'industria, i prudutti anu sviluppatu l'equipaggiu di purificazione di l'acqua potabile AOP, l'equipaggiu di purificazione di l'acqua di piscina AOP, l'equipaggiu di purificazione di u fiumu AOP (acqua nera è odorosa), è l'equipaggiu di purificazione di l'acqua di rinfrescante AOP, l'equipaggiu di purificazione di l'acqua di scarico chimica AOP, l'acquacultura AOP. equipamentu di purificazione.


Tempu di Postu: Dec-27-2021